sobota, 13 sierpnia 2011

Moje Słoneczko;)


Bardzo lubię wybierać lakiery do paznokci, korzystając z dostępnych w sklepie wzorników. Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem wykonania czegoś podobnego dla mojego małego stadka. A że leń ze mnie nieprzeciętny i kiedy tylko mam trochę więcej pracy, to zaraz znajduję sobie jakieś zajęcie zastępcze... Kupiłam dziś za grosze w hurtowni kilka słoneczek i w domu z zapałem przystąpiłam do malowania. Lakiery, które mam wypełniły jeden wzornik. Reszta słoneczek poczeka na powiększenie się stadka:)

Mój wzornik to najtańszy egzemplarz. Na allegro kosztuje około 3 zł. Wzornik jest wykonany z cienkiego, mlecznego plastiku. Mniej kryjące lakiery wydają się na nim odrobinkę jaśniejsze. Pod spodem, na samym środku, kółeczko ma kilkumilimetrową wypustkę, pozwalającą na jego obracanie. Bardzo pomaga to przy malowaniu. I pozwala zakręcić słoneczkiem niczym kołem fortuny w celu wyboru koloru;)

Ze względu na sztuczne światło barwy są mocno przekłamane, ale na pewno jeszcze nieraz ujrzycie moje słoneczko przy okazji swatchy i recenzji lakierów.

2 komentarze:

  1. Masz śliczne lakiery! uż sobie upatrzyłam niebiesko-chabrowy, zielony, pomarańcz (koło fioletu) i srebrny! Proszę o recenzje ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony recenzowałam tu: http://cimci-rimci.blogspot.com/2011/07/one-29-czyli-mieta.html, a srebrny tu: http://cimci-rimci.blogspot.com/2011/07/golden-rose-fashion-color-33.html

    Reszta na pewno wkrótce się doczeka:)

    OdpowiedzUsuń