wtorek, 10 lipca 2012

Kobieta, która może się bronić!

'Kobieta jest bezbronna tylko wtedy, kiedy schnie jej lakier na paznokciach'.

Bezbronna zamieniłabym raczej na bezradna. Nie daj Boże, żeby się nam zachciało siku zaraz po pomalowaniu paznokci. Wewnętrzna walka: opróżnienie pęcherza vs zniszczony manicure - gwarantowana. Lub też rozpaczliwe wołanie: 'Kochaaaaanie, zdejmij mi spodnie, bo muszę do łazienki, a mam mokre paznokcie'. Albo jeszcze próby ściągniecia tychże spodni i nie zniszczenia warstwy lakieru - zwykle ocierające się o gimnastykę artystyczną i zakończone fiaskiem.

Ja na szczęście mam już swoją tajną broń, która pozwala mi uniknąć sytuacji podobnych do opisanej wyżej:)



Avon Nail Experts - liquid frezze - quick dry nail spray

Lub 'po polskiemu' - wysuszacz lakieru w sprayu:)

Zaletę ma jedną, ale za to przeogromną. Wysusza większość lakierów w około 60 sekund. Gdyby nie on, pewnie nie malowałabym paznokci. A tak maluję, psikam i wychodzę. I niestraszne mi zamykanie mieszkania, wyciąganie pieniędzy z portfela etc.

Chciałabym jednak zaznaczyć, że ja używam preparatu w przeogromnych ilościach - 2 psiki na każdy palec:)

Przejdźmy do wad, które nie zrażają mnie jednak do preparatu.

1. Kłopotliwa konsystencja: niby tłusta, niby nie. W każdym bądz razie bardzo śliska. W związku z tym:

a) nie należy używać preparatu nad wanną, brodzikiem prysznica, kafelkami w łazience - niekoniecznie przyjemna przejżdżka gwarantowana

b) kiedy mamy już na rękach pewną ilość płynu, to buteleczka zaczyna ślizgać się nam w dłoniach i bardzo trudno jest nacisnąć 'spust';)

Co ciekawe, produkt nie brudzi tkanin. Nie natłuszcza skórek, ale też nie wysusza.

Zapach preparatu jest bardzo przyjemny. Przypomina mi jakieś perfumy, jednak nie jestem w stanie przypomnieć sobie, jakie. Jednak jego smak jest przeokropny. Uczcie się na moich błędach:) Na jabłuszko 'po drodze', kiedy wychodzimy z rękami popsikanymi tym preparatem nie ma najmniejszych szans.

Spray zwykle kosztuje około 12-15 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz